2.07.2012

Easy

Dziś trochę dźwięków na blogu. Faith no more w coverze utworu Commodores.



"Wiem, to brzmi śmiesznie ale po prostu nie mogę znieść bólu
Dziewczyno, opuszczam Cię jutro.
Wydaje mi się, dziewczyno, że wiesz, że zrobiłem wszystko co w mojej mocy.
Widzisz, błagałem, kradłem i pożyczałem. Taaak, oooch!Dlatego jestem spokojny, beztroski jak niedzielny poranek.Dlatego jestem na luzie, taaak, jestem wyluzowany jak niedzielny ranek.

Chciałbym być wysoko, tak wysoko.Chciałbym być wolny aby wiedzieć, czy rzeczy, które robię są w porządku.Chciałbym być wolny, tylko ja.


Dlatego jestem spokojny, beztroski jak niedzielny poranek.Dlatego jestem na luzie, taaak, jestem wyluzowany jak niedzielny ranek."



Może brzmi to śmiesznie ale w tym tekście jest dużo prawdy.
Pozdrawiam wchodzących z last.fm :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz